Elifcetn Arkadaslar merhaba 34+5 deyim bugun biraz ayakta fazla kalip yoruldum.. agrim sizim hic biseyim yoktu bu zamana kadar simdi yatinca bebek hareketlendi ve kasilma basladi eger kasilmaysa tabi genital bolgeye dogru agri bicak batmasi hissi ne yapmam gerek doktoru aramali miyim ? Tecrubeli arkadaslar lutfen yardim
Semadefne35 Elifcetn şiddetli bel ağrın yoksa sorun yapma canım çnkü çocuk mesaneye hareketleryle baskı yapıyo son aylarda normal bunlar :)
Arzu-1987 Elifcetn bence kasılmaların zamanını takip edin yani eyer 5 dk bir geliyorsa doktorunuzla iletişime girin eyer 10 dkda 15 dkda bir oluyorsa ve düzenli değilse yalancı kasılmadır
zelis63 Elifcetn bende 33. Haftamdaym bendede kasılma dün gece oldu bir an dedim şimdi çıkar ama ayağa kaltım biraz yürüdüm lavaboya gittim gecti
Zeyk Elifcetn Yalancı sancılar yaşıyor olabilir misin? Soluna uzan dinlendikce sancı ve kasılmaların geçiyorsa düzensiz aralıklarla kısa süreli oluyorsa yalancıdır. Ama belden vuran keskin bir ağrı beraberinde belirli aralıklarla artarak şiddetlenen ağrı ve kasılmalar varsa doktoruna danismalisin. Benim de ilk gebeliğim ama bu bilgiyi doktorum vermisti 😬
Elifcetn Semadefne35 belnagrisi var ama cok is yaptim.ona bagli oldugunu dusunuyorum herzamanki yorgunluk belnagrisi gibi.. belnagrisi nasil olmasi gerekiyor sagolun valla panik oldum.
Morv Ya doktorunuza ulasin,sorun ya da gidin gorunun bence risk almayin, hersey yolundadir ve iciniz rahat eder🙏
Elifcetn zelis63 bende gecer mi acaba diye bekliyorum ilk kez yasadigim icin de anlayamiyoeum insallah hayirli saglikli zamaninda kucagimiza almak nasip olur
Mervettas zelis63 nasıl bir kasılma canm bu bende bugün temizlik yaptım suan da hem belim agriyor hem karnım tas gibi kasiklarimi söylemiyorum bile hatta genelde azıcık ayakta kalıp yemek yapayım yada dışarı çıkıyım karnımda sertleşme.heralde bu kasılma dediğiniz şeyler oluyor ve bu bende uzun zamandır var 😄Bel ve kasik agrisi kasılma batma agri sizi bitmiyor hiçbirinde de doktoru ne aradım ne sordum ne de acile gittim ben mi çok rahatım anlamadım ki 😂yat dinlen canm sen de öyle hemen olmuyor doğum dediğin panik yapma doktor bana gecen hafta eger duşa gir sancın olursa geçmezse eğer o gerçek sancıdır ambulansı ara demişti bide bu salak yerin ambulansla gitme şeysi var 🤦🏻♀️ Elifcetn
Elifcetn Zeyk cok anlayamafim bende panik oldum doktoru aradim nst ye vaglicaklar bilgiker icin teskkurler
ilooshhh Mervettas bu anlattıklarınızın hepsi bendede var hemde 32 haftamdan beri şimdi 38+3 oldum hala çok şiddetli agrılarım oluyor ama bi türlü doguramadım 😂
Elifcetn Mervettas yeni gordum yazdiginizi gece acile gittik nst ye bagladilar agri cikti ama cok onemli derecede degil o yuzden eve gelip yattim suan yok cok sukur ama insan panik oluyor tabi... Bicak saplamasi gibi genital bolgeye vuran bi agriydi ve bebek hareketleri artmisti sanirim yorulmaya bagli suan cok sukur iyiyim dikkat etmek lazim bu dinemde ama her an bisey olur evim temiz olsun korkusuyla ufak caplida olsa yapiyoruz 😕 dikkat etmek lazim
Mervettas ilooshhh bende aynı durumdayım bende çok önce başladı bu kasılmalar falan 32den de önceydi oyuzden ben ayırt edemiyorum acaba yalanci mi gerçek mi nedir ne değildir.heralde gerçek dogum başlayınca ister istemez anlarız 😃Bugün an itibariyle 38 oldum bende ama ne asagi indi ne geldiği ne gittiği var sizin indi mi karnınız asagi mide boşalır yazıyordu internette öyle birsey oldu mu
ilooshhh Mervettas benim bebek 30 haftada baş aşagı dönmüştü o gün bügündür karnım hep aşada dalga bile geçiyom dogurmadan karnımdan düşücek diye 😂 (son bir haftadır çok aşagıda )
Mervettas ilooshhh benim 26.haftadan beri bas asagi canm ama asagi inmiyor sanırım sanki midem de taşıyorum çocuğu allahim yarabbim 🤣 kasiklarim boş kanala inmiyor demek istediğim duruşu pozisyonu degil
elifOzdemir18 Elifcetn benimde ozamanlarda basladi kuzum sade soda iç hergun doktorunla görüş oda sana magzenyum yazicaktir sade soda kasılmalarını geçirir şuanda çok erken çünkü doğum yapmak istemezsin diye düşünüyorum ,benimde 30 haftalikta başladı magnezyum ve soda kullandim doktor kontrolüyle 37 haftadayim çok şükür
Elifcetn elifOzdemir18 ayy cok tesekkur ederim magnezyum ve sodayi sorcam doktora mutlaka tesekkurler 🙏🙏