Selam kızlar.Kullandığınız, tavsiye verebileceğiniz nemlendirici varmi hormonlardan dolayı özellikle ellerim çok kuruyor öylekii suya değse kızarıyor buruşuk gibi kırmızımsı bi hal alıyo.Bu zamana kadar bioderma markasını kullanmıstım hasssas
ve kuru ciltler için memnundum.Ama yinede kimyasal olmayan bi el yüz nemlendirici krem markası tavsiyeniz varsa alabilir miyim?🌸😊