miracanne Doktorunuz tavsiye ederse egzersiz yapabilirsiniz, benim bel ağrılarıma baya iyi geldi, hiç bel ağrısı çekmiyorum artık, 33. haftaya geldik. Bacaklarımda biraz kas ağrısı oluyordu, ona da doktorumun verdiği magnezyum desteği çok iyi geldi. Sürekli yan yatmaktan kürek kemiklerimin arası bazen ağrıyor. Yastığa sarılarak yatmak biraz fayda ediyor, egzersiz de yapıyorum ama tam anlamıyla kurtulamadım. Ama kendim yatıp, kalkıyorum, işlerimi yapıyorum, ondan yana bir sorunum yok.