Benim doktorum da ikili tarama testi net bir sonuç vermiyor dedi. Ense kalınlığımız da iyi çıktı çok şükür ama net bir yönlendirme yapmadı. %70 oranında bir doğruluk payı oluyormuş sonradan da değişebiliyormuş. Ama benim kuzenim benden 2 hafta öndeydi onun doktoru farketmemiş test vs de yaptırmadıkları için daha sonra bebeğin beyni su solu olduğu ve 69 kromozomlu olduğu anlaşılıyor. Doktor bebek yaşamaz bu halde diyor gebeliği sonlandırmak zorunda kaldılar😞 Doktor da tam bir yönlendirme yapmadığı için eşimle kararsız kaldık. Biraz ilgisiz bir doktor değiştirmeyi düşünüyoruz. Fetal dna testi hakkında bilgi aldık doktordan onu yaptırdık biz de. Ne olur ne olmaz içimiz rahat etsin diye. %99 oranında doğrulukla sonuç veriyormuş. Baya ayrıntılı 70 civarı semptoma bakıyorlar. Sadece down sendromuna da değil. Ama size de doktorunuz gerek yok dediyse bence de içiniz rahat olsun. İleriki haftalarda detaylı ultrasona giricez zaten onda da çıkıyormuş tüm organları vs.