Arkadaşlar 38+6 oldum .Bu akşam özellikle bebek çok hareketli kıpır kıpır 3 saattir sürekli aktif ve sağ tarafıma toplanıyor .Bir an da sert bir karın sonra yumuşak oluyor.Pazartesi günü sezeryan olucam sizce benim yaşadığım doğum belirtisi mi .Bunu yazarken bile kıpır kıpır 🥰