sengul2 Kızlar sıfır bi araba almak yerine letgodan bakıyorum . Doğumuma çok var ikinci el olacağı için temiz bulduğum bi arabayı kaçırmak istemiyorum. Kraft solid ve joie marka bebek arabası nasıl kullanan var mı ? Sizce hangisi
Aysegnl51 sengul2 Kraft solid aldım kullanışlı ve kaliteli . bebeğimizde inşallah sever.ayrica joie alacaktm normalde ben son anda fikrim değişti.travel literax 4 o çok güzel.
sengul2 Aysegnl51 Kraft 900 joie 450 tl . Joie dediğiniz modelden ve az kullanılmış temiz . Arada baya fark var hemen hemen aynı ise joie markayı tercih edeceğim
Aysegnl51 sengul2 bence de mantıklı olan diğeri joie yani.cunku krafta 900 vereceğine sıfır al derim herhangi bi tane.😊 naçizane fikrim