Merhaba hanımlar bugüne kadar hamileliğimde hiçbir sorun yaşamadım şükürler olsun 19+1 haftalık hamileyim. Sabah saatlerinde uyurken birdenbire sol kasığımda bir ağrı hissettim ama şiddetli değil kramp gibi.Fakat bu saate kadar hiç geçmeden ve kıpırdamadığımda ciddi ağrı vermeden hala daha orda.idrar yolu enfeksiyon sorunum var ondan mıdır ? Başına gelen varsa yardımcı olabilir mi?