Tugce35 ben ilk doğumu genel,ikinci doğumu spinal yapmış biri olarak spinal öneririm. Gerçekten çook çabuk kendinize gelip,ayaklanıyorsunuz genel anesteziye göre.3.doğuma 12 gün var spinal olacağım.testlerim,tahlillerim hep yapıldı anestezi uzmanı ısrarla spinal iste diye vurguladı.zaten ben de spinal istiyordum.