Azizeakln Merhaba hanımlar benim ilk gebeliğim 33. Haftadayız. Sol kasıgım çok agrıyor nereyedeyse sol bacağımı rahatlıkla kullanamıyorum böyle bi durum yaşayan var mı aranızda yada oldu mu ??
Ask_H Azizeakln canım bende 26. Haftada başladı vajinama biri sanki bıcak saplıyor sol tarafım ama 27+5 olduk biraz hafifledi bakalım doktora sordum birşy demedi normal dedi...
Yagmuroyku Azizeakln bende yaşadım canım doktoruma söyledim magnezyum eksikliğin var dedi magnezyum yazdı ...ayrıeten günde 1 adet maden suyu içiyorum
Menekse35 Azizeakln bende 33 haftamdayım sol bacağım çok kasılıyor yatakta dönerken bile sol tarafım fazla ağrıyor batıyor gibi bişeyler aynı durumdayız sanırım canım
Azizeakln Yagmuroyku bende mahnezyum eksikliği kan değerlerin falan çok düşük dedi Sodayı her akşam ayranla tüketiyorum bende
Ebru0721 Merhaba bende yaşıyorum 20 haftalığız dün geceden beri sağ kalça ağrısı yaşıyorum ayağımın üstüne basamıyorum doktora gittim bebeğim sağ tarafta büyüyormuş ve aşağıda olduğu için olabilir dedi insaşllah geçecek 🙏🙏
Azizeakln Ebru0721 benim ki tam tersi solda galiba sağ tarafta sıkıntı yaşamıyorum ama sol kasıgım çok agrıyor doktor bana rahmin üzerinde oturuyor demişti
Azizeakln Menekse35 evet ya sol tarafa yatmak öneriliyor ama ben sola yatamıyorum yüz üstü uyuyan bi insanım zaten baya zorlanıyorum uyurken