Bsrlmnemr Benim gebeliğimde normal olan bir şey onun gebeliğinde tehlikeli olabilir, geçen gün illakş görmüşsünüzdğr, belirtilerim kayboldu diyen arkadaşa normal banada olmuştu yazanlar çok olmuştu, daha sonrasında “bebeğimi kaybetmişim siz bana normal demiştiniz” diye konu açmış... O yüzden burdakileri dinlemek yerine yapılması gereken ilk iş acil...