37+2 haftalik olduk bugün 2 kere nst ye girdim ilkinde 40 i gördüm ikincide ise 58 leri. Ilkinde sonlara doğru uyuduğu için ikinciyi tekrar istedi. Şuan bel agrım ve hafif kasik agrım var ama kızım vajinaya çok baskı yapıyor sanki kafası çıkacakmış gibi hissediyorum benim gibi olupta doğuran varmı ?