PkosluAnne Merhaba kızlar aranızda apandisit ameliyatı olan varmı varsa nasıl anladınız ne belirti verdi
Muneweralp PkosluAnne ben oldum çok ateş yapar karnın ağrır aslında karın değilde sağ kasığın biraz üstü ve kusma olur ateşin düşmüyor birde
Recbey PkosluAnne ben ameliyat oldum Karnın ağrır sağ bacağın kasılır sağ kasıkta sancin olur ateş kusma yapar
PkosluAnne Recbey çift tafarli ağrı apandist olmaz değil mi beni nerdeyse apandisit diye boşuna keseceklerdi ya