Hanımlar merhaba ben 3 gündür gripim ve çok halsizim malum ilaçta icemiyorum burnum tıkalı oyuzden ağzımdan nefes alıyorum buda dudaklarimin kuruyup kabuk baglamasina sebep oldu çok kötü durumdayım dudaklarına nemlendirici sürdüm burnuma vikis falan ama geçmedi hicbi şekilde nolur yardım edin hamileyken bu şekilde grip olupta geciren varmi