Ponciginannesi_ Kızlar 20. Haftamdayım iştahım yok 2 gündür. 1 kaç haftadırda canım birşey istemiyor. Nasıl hamileyim anlamadım. Herkes gördüğü herşeyde gözü kalır bende hiç olmuyor. Bebeğim için zorla yiyorum
Pinkkk16161 Ponciginannesi_ Ben 38haftadayım 4gun sonra sezeryan olucam ve 9ay boyunca iştahsız bi hamilelik sürüci geçirdim nedendir bilmem bulantım olmamasına rağmen 🙇🏼♀️
Merve-26 Ponciginannesi_ Bendede olsa şu iştahsızlık iyi olur vallahi çok kilo aldim boyum var kilom öyle göze batmiyoda 24 haftada 11 kilo nedir 😓
Deletedmom137 Ponciginannesi_ ay ben ilaca bağımlı oldum resmen 17.haftamdayım asla geçmiyor bulantı iştahsızlık😫
Ponciginannesi_ Deletedmom137 bende artık bağımlı olduğumu anladım bırakmam gerek dedim. Geçenlerde 16 haftalıkken falan sanırım denedim. 3. Gün tekrar kusmaya başladım. Şimdi 2 gün oldu bırakmalı kusmadım ama o kadar garip hissediyorumki. Ne birşey yiyesim geliyor ne kafamı yerden kaldırabiliyorum.
Deletedmom137 Ponciginannesi_ bikere bırakayım artık dedim kendimi hastanede buldum doktorumada sordum kullan bulandıkça dedi onun sayesinde yine yemek yıyebiliyorum braz
Ponciginannesi_ Deletedmom137 evet benim doktorumda kullan diyor ama nereye kadar anlamadım. Millet 5. Aydan sonra rahatlıyor ben resmen başa döndüm
Ponciginannesi_ Deletedmom137 ben doğumdan sonrada devam edecek diye korkuyorum artık. Bugün bildiğin saf gibiydim ya sürekli oraya buraya düşüyorum. Acilden gittim tansiyonun iyi dediler seul vermediler. Serum rahatlatıyordu. Resmen ona bile alışmışım
Ponciginannesi_ Zehraaktas ben iştahım yok hem içim kazınıyor. Bebeğime birşey olacak diye korkuyorum 😔
Ponciginannesi_ Deletedmom137 onlar belkide kullanmadı ilaç. Hata mi ettik anlamadımki. O zamanlar kusarken ağzıma birşey sürmüyordum.
Deletedmom137 Ponciginannesi_ benim kusmam aşırıydı ya evde her köşede bi anım var resmen bırakınca direk aynı oluyorum 🤦♀️
Ponciginannesi_ Deletedmom137 bende öyle oluyordum 20 gün önce bıraktım 3. Gün yine maf oldum. Şimdi yine bıraktım 3. Günüm inşallah alışırım ya
Pinkkk16161 Deletedmom137 3kilo 400gr doğacak ben 51 kiloyum önceki oğlumda 4kilo doğmuştu 56 kilo ile
Deletedmom137 Pinkkk16161 ay bnde 50kıloyum şuan daha 17.haftamdayım kılo almama korkusu yasıyorum resmen😀
Pinkkk16161 Deletedmom137 17 haftada zaten nekadar ki küçücük 🧸Kontrollü gitmek lazım ben okadar iştahsız biri olmama rağmen çocuklarım iri oluyo çünkü kontrollü besleniyorum Mesela sabah ekmek yemek yerine iki tane yumurta yiyiyorum kaşarla beraber öğlen çok nadir tarhana çorbası marul salatası muz vs gibi... bunlar hep bebeğe giden besinler önemli olan onların sağlıklı olması 😇