klebsiella şöyle canım anlatiym; büyüyen karyolanın boyu 80x180 cm dolayısıyla yatak da 80x180 cm. O 50 cm’lik kısım komodin kısmının altına giriyor. Aslında çilek şöyle düşünmüş: ilerde genç odası olduğu zaman yatak masrsfı olmasın istemiş, ama o 50cmlik kısma çarşaf, alez ve nevresim takmak için sürekli yatağı çıkarmak gerekecek, onun içn biz tam içinde olsun diyr 80x130 aldık. İlerde 5-6 yaşına gelince oğlumuz, yatağı büyütüp genç odası yapınca alırız tekrardan 80x180 dedik 😊 biraz karışık oldu ama anlatabilmişindir umarım.