Kızlar iki gün önce doktora gittim gayet normaldi su orani bu gün bir şikayette gittim.bana nöbetçi doktor suyumun fazla olduğunu söyledi iki günde fazlalasirmi ki yoksa yanılma payı varımdır yarın tekrar gidicem inşallah ama bilenler yorum.yapabilir mi bide yarın şeker yüklemesi yaptircam bebeğimi etkiler mi su fazlalığı 😖