Afyonlu02 Bebek yagini sizin gibi kullandigimda çok kasıntı hatta döküntü bile yapti karnimda, duştan sonra sürüp duruluyorum nemlendirmesi yeterli oluyor, 38. Haftaya kadar catlaksiz geldik belki genetiktir bilemiyorum🤷🏼♀️ Birde böyle deneyin isterseniz 🤗