Hlyrdvn canım benim için de aynı şeyi söyledi doktor, şuan bir ilaç başladık pazartesi günü tahlil vericez inşallah tekrar değerlerim düşmezse benimde bebeğimi erken alacak ama kötü düşünme , üzülme. Haftasıyla uyumlu bir gebelik geçiriyorsan neden üzülüyorsun içerde kalıp bebeğine birşey olacak mi diye düşünmektense, alınması daha hayırlı böyle düşün bende üzülmüştüm çok ama şuan içim rahat