Selam anneler 12 haftalığım bugün bütün gün genital bölgemde yanmayla karışık ağrıyla geçirdim. Şiddetli bir ağrı değil ama rahatsız ediyor. İdrar yolu enfeksiyonundan şüphelendim ama idrarımın rengi çok normal. Bol bol da su tüketiyorum. Biraz endişelendim ama bunun içinde hafta sonu doktorumu rahatsız etmek istemedim. Kontrolede daha 2 gün önce gittik herşey normaldi bir sıkıntı yoktu. Bir fikri olan var mı ? Ya da normal mi ?