KbrUngn Fatma60_ Esra tolaya arkadaşım gitti daha ilk gidişiydi pendik halkı çok cahil köylü... gibi hakaretler etti şikayette bulundu arkadaşım başhekim falan çağırdı özür diletti hatta başhekim bile dedi evet üslubu çok kötü diye. Ama Canan hamım Harika bir doktor ben Canan hanıma gidiyorum
KaderGrc Fatma60_ Esra nur hanim cok tatli bir bayan oyle bir sey soyleyeceginide dusunmuyorum yanlis anlasilma olmustur ben cok memnun kaldim
Eminapasali Google Pendik medipol yazarsan eğer konum çıkıyor konumun altinda yorumlar kısmından bakabilirsin
Eminapasali https://www.google.com.tr/search?q=pendik.medip&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=tr-tr&client=safari#lkt=LocalPoiReviews&trex=m_t:lcl_akp,rc_f:,rc_ludocids:4047209066572190326,rc_q:Medipol%2520%25C3%259Cniversitesi%2520Pendik%2520Hastanesi,ru_q:Medipol%2520%25C3%259Cniversitesi%2520Pendik%2520Hastanesi
Fatma60_ KbrUngn tesekkürler cnm canana iki kere gittim biraz samimiyetsiz geldi bilmiyorum ya napsam
KaderGrc KbrUngn arkadasiniz yanlis anlamis olabilir mi acaba merak ettim tabikide sizin tercihiniz sonucta kendiside pendikte oturuyormus oda halktan:) tabi arkadasinizin ve sizin tercihiniz
Ozooss Esra hanımada gittim ama tercihim canan hanımdan yana biz kendisiyle devam ediyoruz, tavsiye ederim açıkçası 😌
Gokcedag KaderGrc tavri azarlar gibi hic hos deil, acil gittim yanina bin pisman etti ben seni almazdim vs diyerek. Uslup kotu
humeyra6134 Dyg87 normal doğum 1700 TL sezeryandan çok emin değilim ama 2200 gibi birşeydi fiyatı uygun piyasaya göre
Papatyanna Darıca Eğitim ve araştırma Hastanesi'nin en ilgili doktoru olan Yıldız hanım medipole gelmiş kızlar bence bir denemelisiniz çok tatlı birisi
Fatma60_ Papatyanna bende gördüm darıcada oturuyom devletteyken gitmiyodum ona özele para vermek mantıklı gelmiyo😂