Sipanin_anasi Nst çekildim ama terimleri tam bilemedim. Annenin nabzi bebegin nabzi ve sanci değeri belirleniyor. Ama hangisi sancı değeri bilen var mı?
Muge0609 Sipanin_anasi Toco Yazan Sancı Oluyor Diğeri Bebeğin Kalp Atışı Birde Sağda Altta Minicik Bir Sayı Çıkar Oda Anne Nabzı Oluyor. Her Cihazın İsimlendirmesi farklı Olabiliyor. Ancak Sancıyı Ortak Olarak Toco Yazıyolar Umarım Yardımcı Olmuşumdur
Eminapasali Ben ekran olarak biliyorum solda çıkan 120 kusurlu sayı bebeğin kalp atışı sağda çıkan 20 den başlayıp yükselen de sancı