EymenTuana 22 haftalığım sol kasığımda ara ara bisi batıp cıkıyo gibi oluyo dayanılmıcak gibi değil anlık olup geciyo basına gelen varmı
MinnieMouse Biz de 18. Haftaya yaklastik. Benim de oluyor canim arada igne batar gibi sag sol farketmiyo nerde olacagi. Muhtemelen bebegin pozisyonundan kaynakli baglar geriliyo olabilir, ya da genisleme sirasinda hissediliyo olabilir endise etme 🙏🏻
EymenTuana MinnieMouse bu zamana kadr olmadı bende simdi simdi basladı ama rahatladım biraz 😊 tesekkürler 💃🏻