ezoterik merhaba bende 31+3 de aynı problemden doktora gittim , bebek hareketleri azalma karında birden sertlik vs. , gittiğimiz doktor muayene etti kalp atışları suyu vs güzel ama nts bakalım dedi, doğumhaneye çıktık nts bağladılar , oradaki hemşire sancıların var senin erken Doğum tehliken gibi şeyler saçmaladı bende tecrübesiz olunca biraz korktum tabiki ama sonra doktora indik o da aynı şeyi söyledi seni yatıracağız bir gece serum akciğer geliştirici vs vereceğiz dedi , ben kabul etmedim kendi doktorumu aradım hemen. Doktorum serum iğne vs . Gerek Yok serum dediği şey su zaten eve git dinlen bol su iç tekrar nts yaptır bana at dedi. Gittik tekrar hiç bir problem çıkmadı bu haftalarda oluyormuş bu sancılar , tabiki dikkate almak gitmek gerekiyor ama panik yapmaya gerek olmadığını tecrübeledim. O günden sonra Magnezyum kullanıyorum , Allah'ın izniyle birşey olmaz içimizi ferah tutalım 🙏🏼