Rmyssucu Merhaba sada Hastanesi'ne giden var mı doğum paketi fiyatlar falan ne durumda bilginiz var yılbaşından sonra nasıl oldu doktorunuz kim ve memnun musunuz 🥰🥰
Minikbezelye Rmyssucu sada hastanesine gitmiyorum ama doğumumu orda yapıcam kısmetse. Yılbaşından sonra muayene ücretleri 85 tl doğum ise 2400 tl olmuş. Arkadaşım cuma günü orda yapıcak doğumunu. Doktoruda hatice hanım. Şimdilik bir sıkıntısı yok.
Rmyssucu Minikbezelye anladım canım ben yılbaşından baya önce sorduğumda 2400demislerdi ama Şubat'ta zam gelecek demişlerdi de ondan sordum
Minikbezelye Rmyssucu yılbaşından önce 2.000 tl olarak biliyorum fiyatları ben. 4 ay önce arkadaşım 2000 tl ye yaptı doğumunu. Ama emin değilim bende tabiki
Srpeybl Merhaba 😊 ben de Sada hastanesine gidiyorum muayene ucreti 80 ₺ dogum fiyatı ocak ayında 2450 dediler mayıs ayına kadar degıseblır tekrar sorun dediler ınsallsh degısmez 🙈doktorum Özlem hanım cok memnunum
Rmyssucu Srpeybl valla ilk hamileliğimi öğrendiğimde 1800du şuan 2400oldu bir ay daha beklicez umarım bı zam daha gelmez ☺️