Güzel anneler size yine bi sorum olacak 😊🤭Gün içerisinde evin içinde, yatarken , uyurken sürekli göbeğim açık oluyor. Doğururken sancım artar mı acaba bu yüzden üşütüyor muyum acaba. Hep açık duruyor göbeğim sürekli tisortum falan hep göbeğinin usutnde esofman da altinda. Gece de sürekli ustum açık yatıyorum. Bı zararı olur mu ki