Liliz bende karataşa gidiyorum arzu hanıma aysel hanımın bir kat üstünde odası resmen katı ona tahsis etmişler aşırı beklemeye tahammülünüz varsa çok iyi bir doktor ama gerçekten çokkk çok kalabalık on gün önce randevu buluyorum bazen daha zor 🤭 ikili karataşta yaptırdım 120 liraydı yanlış hatırlamıyorsam 20 hafta olacak geçeli 😅