Merhaba anneler 34+3um bugun hastane valizimi yaptim bir valize bebek esya ve lendi gecelik vs diger bir el cantasina bebek bezi emzik krem sampuan kisisel ihtuyac vs yaptik cok uzun surdu yikama utuleme yerlestirme baya zaman aldi emzirme sutyeni eksigim kalmis suvenden bakacaktim ya da dagi kullanip memnun olan var mi