MinikTavsanim Hanımlar iyi aksamlar diliyorum benim ikili tarama test sonucum cıktı ama henüz doktora gidemedim haftaici gidicem test sonucunda 2 ‘li PAPP-A değeri kaç olmalı hangi sınır üzerinde risk taşır ? Bilen yazarsa sevinirim netten baktım anlayamadım
Buse91 MinikTavsanim test sonucunuzda bi grafik olması lazım değerlendirme ordan yapılıyor varsa ben yardımcı olabilirim☺️
Gamzedngdn MinikTavsanim canım sana verilen sonuç kağıdında risk oranları görsel olarakta sayısal olarakta vardır onu gönder resim olarak ona bakalım yardımcı olalım 🌺
M-o-r-58 MinikTavsanim 2 lide riskli çıkmış biraz tedbir amaçlı 3 lü taramayı genellikle yaptırmalısın deniyor. Ama bu daha çok ticaret amaçlı diye düşünüyorum. Oda yeterli değil 4 lü yapalım diyorlar bide ona milyarlar alıyolar. Oda olmadı sıvı alalım diye diye uzatıyorlar sonuçları bi kaç doktora gösterin tek kişiye güvenmemek lazım. İnşallah diğer testlere gerek kalmaz canım 🤗 Detaylı ultrasondada zaten herşey belli oluyor ense burun falan sorun çıkacaksa ordada görülür. Haftasını iyi takip edin ben 2li taramadan sonra diğer testleri yaptırmadım detaylı ultrasonuda yaptıramamıştım 1 haftayla kaçırdım.
MinnieMouse MinikTavsanim bence kendin kurcalayip strese girme icini karartma canim. Doktorunla gorustugunde ogreniceksin zaten. Internetten hastalik arastirilmaz, bas agrisi yazinca tumor cikiyo yani tecrubeyle sabit. 😄 doktor kontrolunu bekle hayirlisiyla guzel haberler alirsin 🙏🏻
Gamzedngdn MinikTavsanim canım anladığım kadarıyla risk yok 😊 zaten açıklama kısmındada yazıyor düşük riskli test diye değerlerinde düşük yani bebeğinde bir sorun yoktur inşallah en iyisini doktorun bilir tabiki ❤️ Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰 cinsiyetini öğrendin mi peki 😁
Prenses001 MinikTavsanim Evet canım bak yazıyor zende anlarsın cutt of değerinin altındadır ve düşük risk yazıyor. Temiz çıkmış gözün aydın
MinikTavsanim Gamzedngdn amin canım sağol evet öğrendim doktorum %90 kız dedi sonradan değişmez heralde artık yani oranı çok yüksek 👼🏻 Senin bebiş kız mı erkek mi
MinikTavsanim gizeymckr canım ben özelde yaptırdım devlet hastanesinde ücretli midir bilmiyorum ama bile nler vardır burada
mrvky34 Canim riskin yok sonuclarin cok guzel. Papp a yuksekliginde genelde bebisler biraz iri doguyormus. Bununla ilgili calismlar varmis. Benim papp a'm cook dusuk ve riskim var. Dusuklugu sikintili 🤗
MinikTavsanim Afrze kuzum doktorumla henüz irtibata Geçemedim nasipse haftaiçi gidicem öğrenicem ama bende acemi olduğumdan testten birşey anlamadım
M-o-r-58 Prenses001 😄 o 2lide risk çıkmış olan cümle benim için söylenmişti ben post açanın sonuçlarını görmedim. Başka doktora sordum o kadar risk yok gereksiz dedi ama herkes farklı söylüyor. Onu demek istedim.
Gamzedngdn MinikTavsanim canım biraz karışık 14 haftada %70 kız dedi 16 da erkek de olabilir dedi şaşırttı bizi 18 de kesin kız dedi neyse ki şimdi 19+4 olduk teyzesi 😊