Doublemom Merhabalar. 6 hastalıkken doktorum kesenin yanında kanama olduğunu söyledi şuan 9 haftalığım hala devam ediyor. Herhangi bi ilaç vermedi dikkat etmem gerektiğini söyledi sadece. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?
NaimeYilmaz Doublemom başka bir doktora gıtmenı önereblrm 🙏 onlar gorup muayne edıyorlar ama genelde ilaç verılır..
Nurayy28 Doublemom doktor değiştir bence çünkü benimde kese çevresinde kanamam vardı igne vermisti progeston kullandim ama ömrü olmadi
3melekannesi Doublemom benim 8 haftalıkken vardı devletteki dr. İlaca gerek yok dedi bi hafta olmadan kanamam başladı özeldeki dr.a gittim hmn iğne ve ilaç verdi 1 ay kullandım şükür şimdi iyiyim sen de ilaç ısrar et bence
Doublemom Başka doktor için aldım randevuyu zaten. İçime sinmemişti çünkü başta ilk geldiğinde ilaç verdik mi diye sordu vermediniz şimdi verecek misiniz diye sorduğum da şimdiye kadar kullanmamışın kullanma dedi kendinden geçebilir diye söyledi