Buseninkuzusu Kızlar merhaba 9+2 günlük hamileyim. 2 gündür geçmek bilmeyen bel ve kasık ağrım var. koyu sarı akıntım var. Korkuyorum doktoruma gün içinde ulaşamadım çalıştığım içinde gidemedim. Normal mi bu ağrı? Çok korkuyorum beni telaşlandırıyor.😔
Gizeminmucizesi Merhaba bende 6+4 deyim ama bende de var çok olmasa da ama doktorum normal olduğunu söylemişti tabi şiddetli olması durumu değiştirir mi bilmiyorum