Tgcearmn Kızlar 10+2 haftalık hamileyim normaldede göbeğim vardı ama şuan kocaman oldu yuvarlandı. Beli sıkmadığı içinmi okadar gözüme batıyo anlamadım. Bariz 4 5 aylık gibiyim ama kabızlığımda vardı normalmi
Liliz Tgcearmn bızde aynı sekılde 10+2yiz. Bugun farkettım ki gercekten benımde baya gobegım olmus gozukuyor ama kendımı cok sıs hıssedıyorum tartıda da bır fark yok ama bıldıgın bellı oluyor anlayamadım canım senın kılo artısında bır sey var mı pekı
Tgcearmn Liliz hayır kiloda almadım bir ara tarrıldım iki kilo fazla göztüm ama o zaman aşırı şiştim adet zamanımdı aynı hemile kalmadan önceki gibi belirtilerim oldu ama 3 gün sonra baktım eski kilomdayım
Liliz Tgcearmn aynı sekılde canım rahım buyudukce sanırım ılk etapta cok sıslık oluyormus bakalım nasıl olcak