Sersev Kızlar dün 12 saatlik yolculuk yaptım çok şükür Bi sıkıntı da olmadı ama ayaklarım ve hatta bacaklarım taş gibi oldu sisti ne yapsam inmiyor günde en az 3 litre su içen biriyim zaten tuzuda bir aydır nerdeyse tamamen kestim
Hulyafuat Sersev kaç haftalık gebesiniz iyi 12 saatlık yolu tercıh etmıssınız bende gitmek istiyorum ama gidemiyorum 😔
Seymk Sersev ayaklarınızın altına yüksek bi yastık koyup yukarı kaldırıp uzanın bi süre. Düz yatamazsanız sağ tarafınızı hafif yükseltin sırtınıza ince bi şey koyarak
AryaNur Sersev 34 haftalikta bende uzun bir yolculuk yapmıştım ve ayaklarim cok şişmişti, ayaklarınızı yuksekte tutun yastık koyun altina faydasini görürsünüz
Mustomer Sersev bende 29 haftalıkken 20 saatlik yolculuk yaptım patlayacak gibi şişti ayakkabılar olmadı yüksekte tutmaz biraz sızısı alıyor ama şişlik 3-4 günü buluyor tamamen inmesi
5678 belkide uzun yolculuk yaptigin içindir canim.ama ben 32 haftalik hamileyim gunumu evde geciriyorum bazi ğunler yürüyüş yapiyorum oda 1 sat kadar.ama bütun gun ayaklarim şiş oluyor.
5678 Seymk.evet haklisin canim yaparim öyle teşekür edreim.3 yaşinda bi kizim var onunlada ilgilendigim için cokda uzanamiyorum.dinlenemiyorm belkide ondandir ayaklarimin şişliği hiç gitmiyor 29 haftamdan😔
Zeyk Ayaklarını yüksek yerde tutmayı denedin mi? Yastık filan koy yüksek olsun kan basıncı hızlanır şişliklerin inebilir.
Sersev Zeyk evet bütün gece yastık koydum burdan yazan arkadaşlar sayesinde indi biraz teşekkür ederim