gulbanuemre Kizlar 18.haftaligim ne kadar yan yatarsam yatim uyandigimda kendimi sirt ustu yattigimu goruyorum sizce bi sorun olurmu?
NaimeYilmaz gulbanuemre bende hep sağıma yatıorm soluma yatnca sırtm agrıor ama sırt ustu ben bile zorlanıorm nefesm daralıor bebıste rahat etmıordur