Kızlar dün 12 pembe akıntım oldu bu akşam yine oldu belimde ağırım var ara ara sancım oluyor dün doktor 2 cm açıklık olduğunu bu günlerde doğum olacak büyük ihtimalle suyun gelir dedi bebek kanalda dedi acile gideyim mi yada bekliyeyim mi ayrıca tarcınlı su içen var mı içsem mi bilmiyorum bu arada 40+0 gündeyim ?