Leman0134 Syma95 ben E bebekten baby&me granül %100 bitkisel deterjanını aldım instagramdan mühendisin oğlunda öneriyorlardı
Mihribankuzu Rabiaa59 evet canım Instagram @muhendisinoglu sayfasını takip edebilirsin. Roxy hariç diğerleri kullanılabilir.. granül oldukları için hepsine ekstra durulama sart
5858g ozgeya bende duru kullanıyorum çok güzel yumuşatıcı kullanmaya bile gerek kalmıyor hem yumuşacık çıkıyo makineden hemde çok güzel kokuyor
ozgeya Syma95 hayır bırakmıyor,ilk 2 ay dalan roxy kullanmıştım o bırakıyordu.sonra duru’ya geçtim bir sıkıntı yaşamadım.
ozgeya 5858g aynen yumuşatıcı kullanmayı bebekler için uygun bulmuyorum zaten,o yüzden güzel bir tercih oldu benim için.
Hapyyli10 Bende çevrem ve araştırmalarım sonucunda duru aldım kızlar yumuşatıcıya gerek yokmuş yarım ölçek kullanmak yeterliymiş doğal ve lekelerı guzel cıkarıyormus kullanıp göreceğiz🥰