Ftmyldrm Merhaba arkadaşlar ben Pazartesi günü dıgum yaptım ve zor gecti dikişleirmin yan tarafında yırtık olusmus acık yara seklinde nasıl gecer cok agrı veriyo bi fikri olan var mı
Kucukhanimm Ftmyldrm doktora gidin bi baksın intihap kapıyor sonra antibiyotik verdiler bana öyle düzeldi kapandı şimdi
Kucukhanimm Ftmyldrm bana hap vermişlerdi onu kullandım kapandı yavaş yavaş şimdi küçücük kaldı oyulmuştu baya benimki üstüne oturmamaya çalışın
Kucukhanimm Ftmyldrm antibiyotik geçirmişti acısını ağrısını antibiyotik bittikten sonrada intihap gidince kapanmaya başladı çok zor Allah yardımcınız olsun bende Doğum yapalı 40 gün oluyor ben hala popomun üzerine oturamıyorum içteki dikişler