Yesmemr Anneler tanışıp sohbet edelim mi 😍24 yaşındayım 3.süpriz mi desem kaza mı desem geliyo 😀 hayırlısı ile gelsin 4 ve 1 yaşlarında oğuluşlarım var 😊
Esrasaglik Yesmemr süprizdir o süpriz 😂 Benimde doğumum ekim gözüküyor, ilk gebeliğim ve aynı yaştayız 🤗
Bensuu Yesmemr 11 haftalığız , ilkini biz bi doğuraydık 🤣 ekim gibi bizim de dıpum ibş🙏🏻 Bgn halı yıkadım salak gibi🙁 kasıklarım kasılıo belim çok ağrıo, eğilip doğrulamıyorum😞
GamzeFatihYildiz zlemAlmuhannci cinsiyet belli olmadı dimi ben sizden birgün sonra doğum yapacam allahın izniyle
Yesmemr Yaa hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inş benim de 18 ekim görünüyor ama sezeryan olduğum için daha önce olucam muhtemelen 😊hamile olduğum konusunda hala alışamadım hiç hazır değilim 🤔
Esrasaglik Yesmemr 18 ekim benim doğum günüm bebeğimde 19 ekim görünüyor bakalım gecikmezse ya da erken gelmezse 😂
GlhanBorinliEr Esrasaglik banada 19 ekim dedi doktorum. Haftaya kontrolümüz var. Cinsiyetini görebilecek miyiz çok merak ediyorum 🙂
Buseninkuzusu Benimde 26 ekim görünüyor 24 yaşındayım 😍Rabbim herkesin yavrusunu bağışlasın inşallah sağsalim kucağımıza alalım🙏🏻
Fndaa06 Buseninkuzusu benimde insAllah 26 ekim gozukuyor😍 25 yasindayim.. rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insAllah😍😍😍😍
BarBeyzazer Yesmemr kesinlikle kolay olmayacak cefasıda sefasıda iki kat olucak Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun inşallah 🙏😍
Sevil-Byrm tly evet hiç geçmeyecek gibi geliyo vakit rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah ❤😍
ElcnErdgnn Yesmemr doktorum 2hafta sonra çağırdı inşallah cinsiyet konusunda birşey söyler çok merak ediyorum 😮😮