Anne18 Merhaba yumurtlamadan sonra çatlama olmuş mu kızlar? https://www.resimag.com/p1/a96acf5234b.jpeg
Ebaki Anne18 kac gün oldu ki bnce sen gebelik testin varsa yap baya baya koyulasma var testinde catlama gözükmüyor gibi ilk baslarda olabilir yumurtlama cünkü az önce Baska Bi posttaki kişinin de testleri böyleydi normal gebelik testi yaptı pozitif cıktı
Cherry5 Anne18 benim yumurtlama günümden 10 gün sonra çok çok silik bir hayalet çizgi çıkmıştı. 11. Gün sabah idrarıyla daha belirgin bir şekilde çıktı. 12. Günde kanda beta baktırdım 14 çıktı
Ebaki Anne18 yap bnce canım ümitkendşrmeyim seni ama hamilesin gibi geldi bna ama negatif cıkarsa da üzülme adet olana kadar bekle bilemedim valla ya
Cherry5 Anne18 Daha 5 şubatta yumurtlamışsın 3 gün olmuş yumurtlayalı henüz çıkmaz tatlım bence şimdi yapıp moralini bozma 😊
Ebaki Anne18 bilmiyorum ki kuzum ya yeni mi olmus o zamn yumurtlama bnce testlerde sıkıntı var o zamn cok sacma geldi bak bnm kileri atayım
Ebaki Anne18 31 yumurtlama oldu 1 catlama canım simdi ise tekrar koyulasıyo ya yumurtlama oluyo tekrar ya da hamilelik var 🤲🤲
Cherry5 Ebaki canım senin elindeki kaset testle arkadaşın yaptığı testlerin c ve t çizgilerinin yeri değişik yalnız ondan karıştı ortalık ☺️
Ebaki Anne18 bnm İcin dedim onu cnm neyse sen iki hafta bekle bakalım hayırlısı olsun inşallah hakkında🤲🤲