Cancuu Canireem canım ben braun aldım ama koltuk altı olandan en güvenilir bana o geliyor hem bebek küçükken daha kolay ölçülür, alından temassız pek iyi duymadım , kulaktan alcaksan da yine braun bence
Muge0609 Canireem En Mantıklısı Koltuk altı. Bende Hem Kulak İçi Hemde Koltuk altı Alıcam Hemşireyim Zaten Ama Bizim Yaptığımız Şeyde Kulaktan Temassız Olanlaela Ölçümle Teyit etmek için Hep Koltuk Altı Kullanıyoruz.
busraozcan9 Canireem Braun prt 2000 koltukaltı aldık biz de 😁 temassız ve kulak içine güvenemedim. Hem ateşi normalse ekranı yeşil ışık yanıyor. Biraz yüksekte sarı, Allah korusun çok yüksek olursa kırmızı yanıyor. Bebeğin kaç aylık olduğunu da seçebiliyorsun.
Canireem Cancuu ya ben de şaşırdım iyice ne yapacağımı🤷♀️🤷♀️ ben de koltukaltı düşünüyordum temassız al dediler sonra
Zuhraa Canireem rica ederim canım normal ısı da ölçüyor. Temassiz daha iyi bence hasta olunca bebekler durmuyor kulakti koltuk altıydı zor diye düşünüyorum ben❣
Canireem Elizvedeniz Saryamom sanırım benim de koltukaltına kaydı aklım hatta hem koltukaltı hem kulak içi olan varmış çok mantıklı geldi bana🤭
Canireem busraozcan9 Evet bunu öeneren çok oldu hatta hem kulakiçi hem koltukalrı olan varmış bir de ona bakacağım🙊🙈
Elizvedeniz Canireem ben braun koltuk altı dijital ateş ölçer aldım. 8 saniyede ölçüm yapıyor Dereceye göre yeşil, sarı, kırmızı olarak renkli Ve sayısal olarak görünüyor. Önceki ölçtüğünüz dereceleride görebiliyorsunuz ucu esnek ve güzel 🤓 150₺ aldım
Muge0609 Canireem Braun Kulaktan Ölçen En İyisi Koltuk altı İse Fark Etmez Özel Bir Marka Olması Gerekmiyor
sinber Canireem kızımda braun kulaktan kullandım memnundum 3 yol snr bozuldu Omron almayı düşünüyorum