Ben de bugün e-bebekten Baby&Plus’ın elektrikli çift kullanım olanından aldım , indirimdeydi ve çok uygun . Philips Avent düşünüyordum ama olumsuz yorumlar çok fazla . Aynı şekilde mamajoo ve Lansinoh’da aynı şekilde olumsuz yorumlar fazlaydı ama baby&plus yorumları çok iyi , hiç olumsuz yorum yoktu . hiç aklımda yokkken bugün aldım gitti :) bakalım bebiş geldikten sonra kuşanıp göreceğiz . inşallah iyidir