mermeral benimde ilk gebeliğim 2 düşüğüm oldu ama herşeyi dert etmiyorum Allah 'a tevekkül etmek lazım sonuçta o yarattı ister alır ister verir siz sadece ona sığının bol bol dua edin hayırlısını isteyin içinizi ferah tutun hiç bişey de olmaz inşallah ben öyle yapıyorum 33 haftalığım inşallah sağ sağlim kucağımiza alırız yavrularımızı. Buarada bazı kadınların iç karnı geniş olur mesela benim göbeğim bu haftalarda belli olmaya başladı bebeğinizin yeride çok rahattır emin olun 😊