Merhaba arkadaşlar,
Göbeği sevmek , okşamak sakıncalı mı? Tekmesini hissetmek hoşuma gidiyor sürekli dokunuyorum, seviyorum .. Eşim, annem ,kardeşim de öyle ama kayınvalidem bebeği bir rahat bırakmıyorsunuz, eliniz hep orada, çok dokunulmaz, eskiden sevilmezdi öyle filan diyor 🤦🏻♀️ Neden ki bir zararı mı var bilen var mı? 🙄