Bebeğim için nasıl bir beşik alacağıma karar veremedim. Montosori ile bebeğimi büyütmek istiyorum montosoride de bebek besili kullanımı yok diye biliyorum ama şimdi beşiksiz de olmaz kayınvalidem de almışken büyük al diyor içine elyaf mı ne almış yatak yorgan yapacakmış beşik almamızı bekliyor siz ve küçük beşik alıp 1 yaşına geldiğinde bebeğime yer yatağı alıp eğitime başlamak mı yoksa uzun zaman kullanacağı büyük beşik almak mı ?