Merhaba hanımlar,
Ben 37+2 haftalık hamileyim. Doktorum mantar için cleocin vajinal krem verdi. Aplikatörlü bir uygulaması var. Yan etkilerinde mantar, kandida enfeksiyonu, doğumun normal seyretmemesi gibi şeyler yazıyor 😳 Son haftalarıma girmişken yan etkileriyle uğraşmak istemiyorum 😞 kullanıp faydasını gören var mı?