Misshenriett_e burun tikanikligi normal canim. Saglik ocaginda tonton doktorumuz var kulagim agridigi icin gitmistim bana burnunu acarsan rahatlarsin demisti. Kaya tuzundan suya karistirip burnuna cekerek acicaksin demisti. Miktarin hatirlamiyorum ama 🙏🏻 Gecmis olsun