Aleph merhaba ben 3. Bebişime hamileyim ilk oğlumda 7 ay istifar ettim😣 2.oğlumda 9. Haftada lekelenmem başladı 16.haftadan sonra aktif kanama başlayınca hastaneye yatişım yapıldı 43 gün yattım kanamam azaldı çıktım ha düştü ha düşecek derken 33 haftada suyumun gelmesiyle acil sezeryanla dünyaya geldi şuan süpriz bebekle 10 haftayı geçtik 6. Haftadan sonra kahverengi kanamam oldu ve rahimde kanama alanı var dedi dr 10 gün yattım ve progestaran kullanıyorum şuan kanamam yok bol bol dinlen yemek ve wc ihtiyacı dışında kalkma atlatırsın Allah’ın izniyle 🤲🏼