Kizlar bugun kahvaltidan sonra belden bie agri girmeye basladi karnima dogru adet sancisindan fazlaca 25 dakika kaliyor 1 saat sonra tekrar hastaneye gittik ntsde sanci.cikmadi ama beni kivrandirdi alttan muane etmek istediler onuda ben istemedim eve geldim cok şükür simdi daha iyiyim ama normal mi bunlar?