Mormenekse34 Bugn regl oldum malesef :( Incir ve havuc kurune baslayacgm, ayni zamanda hayit tohumu da aldm. Bu kür ile hamile kalanlar destek olablir mi, neler yaptiniz
elmdmr Mormenekse34 Rabbim inşallahhh hayırlısıyla en yakın zamanda seninde önce karnını sonra kucağını doldurur canım 🤲🏻🤲🏻
[silindi] Mormenekse34 incir ve havuç kürü denedim 10 gün falan midem almadı bıraktm hayıt tohumuna basladm ne kadar kullandm yalan olmasn ama 2.5 3 ay kullandm sanırım kullandıgım 3.ayı hamile kaldm canm bence cok işe yarıyo adetim düzensiz onu kullanmaya basladm 2 ay düzenli geldi adetim
Mormenekse34 Bir de esime keciboynuzu kaynatiyorum, sayisi ve hareketliligi normal denildi ama sansi artirmakta fayda var, Caksir koku suyu da aldim ikimiz icecegz diye Hersey birbirne girmez umarm bu ay 😅
Ecmelbeyza Mormenekse34 çakşırı araştıra araştıra geberdim kadınlar içmesin diyolar 🤦🏻♀️İçmiyelim mi şimdi içelim mi
Ecmelbeyza Mormenekse34 ya ben başlıkta açtım kimse yazmadı pek yani bilgi toplamak amaçlı ama olmadı