Meren429 illa lohusa mı almak gerekiyor canım ben pentiden almıştım 3 aylıkken takım önü düğmeli bir tane daha alcam ama loğusa pijamaları falan çok çirkin ve ben onları bir daha giyemem artı çok pahalı bir kere giycem die o kadar parada vermek istemiyorum şimdilik normal doğum gözüküyor üstten elbise gibi gecelik bulabilirsem öyle bir şey almayı düşünüyorum