Fsnysf dikkat edersen neden olsun ilaç vermemesi iyi bişey diyetle düşüyor kendimden biliyorum. hamilelikten önce pre-diyabettim 3aylık şeker ölçümüne göre.Düzenli ve kaliteli beslenme ile düşürdüm .Hamilelikte diyetisyenime gitmedim ama beslenme alışkanlıklarımı devam ettiriyorum.Arada yiyorum tatlı ama tadımlık.